PN 06/17 Usługi społeczne polegające na świadczeniu usług rekreacyjno-sportowych w obiektach sportowych dla pracowników

Oznaczenie sprawy: PN – 06/17

Dz.Z.P.- 04/06/17

 

 

 

Zamawiający

Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego

im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

 ul. Polna 33, 60 – 535 Poznań

tel.: 61 8 419 294, faks:  61 8 419 620

Strona internetowa: http://dzp.gpsk.ump.edu.pl

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE

polegające na świadczeniu usług rekreacyjno-sportowych w obiektach sportowych dla pracowników Ginekologiczno  – Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego

im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu i ich rodzin

prowadzone na podst.  art. 138o ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.). 

Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne wymienione w załączniku XIV do dyrektywy 2014/24/UE, o wartości mniejszej niż wyrażona w złotych równowartość 750.000 euro.

KOD CPV - 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe.

 

 

 

 

                                                                                                                       ZATWIERDZAM

 

                                                                                                                                          ………………………………………………

Pieczątka i podpis Dyrektora Szpitala

 

 

Poznań, dn. 01.02.2017 r.     

 

 

 

I. TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Zamawiający wyznacza termin składania ofert na dzień 10 lutego 2017 r. na godzinę 9:00
  2. Miejsce składnia ofert:

    siedziba Zamawiającego, przy ul. Polnej  33, pok. nr  317 – Kancelaria Ogólna mieszcząca się w Budynku D Szpitala

  3. Oferty można składać osobiście, za pośrednictwem posłańca lub pocztą na adres wskazany w pkt. 2.
  4. Oferta winna być zaadresowana następująco:

                         Pieczęć  adresowa 

                         Wykonawcy

    Ginekologiczno – Położniczy   Szpital   Kliniczny   Uniwersytetu  Medycznego 
    im.  Karola  Marcinkowskiego   w  Poznaniu

    60-535 Poznań,  ul. Polna  33

    „Oferta na usługi rekreacyjno - sportowe”

    Nie otwierać do dnia 10.02.2017 roku,  do godz. 09:30

  5. Ofertę należy składać w formie pisemnej.
  6. Ofertę składa się w języku polskim.
  7. Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę złożoną po terminie, bez otwierania.
  8. Otwarcie ofert jest jawne.
  9. Podczas otwarcia Zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ OKREŚLENIE WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług rekreacyjnych, polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowych oraz wydanie kart uprawniających do korzystania z usług.
  2. Zamawiający wymaga zapewnienia nielimitowanego i nieodpłatnego dostępu do obiektów sportowych. Pod pojęciem nielimitowany dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych należy rozumieć możliwość korzystania z różnych usług, w różnych obiektach sportowo-rekreacyjnych tego samego dnia, tygodnia czy miesiąca bez konieczności deklaracji korzystania z określonej lokalizacji oraz pory dnia, w godzinach otwarcia obiektów (chyba że grafik  lub regulamin wewnętrzny obiektu sportowo-rekreacyjnego stanowi inaczej) oraz prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych, w sposób dający możliwość korzystania z usług tych obiektów bez limitu czasowego, wyjątkiem mogą być tu jedynie ograniczenia nałożone bezpośrednio przez dany obiekt sportowo-rekreacyjny, jednakże przy limicie czasowym nie krótszym niż 45 minut lub 30 minut w przypadku sauny.
  3. W ramach jednego obiektu użytkownicy będą mogli skorzystać z kilku form aktywności sportowej i rekreacyjnej w ciągu jednego dnia np. z basenu, siłowni i fitnessu, w zależności od usług dostępnych w obiekcie.
  4. Użytkownicy karty będą mieć możliwość skorzystania z dowolnej ilości obiektów w ciągu jednego dnia.
  5. W ramach świadczonych usług Wykonawca zapewni dla pracownika i osoby towarzyszącej wstęp do obiektów minimum takich jak: basen, lodowisko, ścianka wspinaczkowa, korty do squash, sauna, siłownia, grota solna.
  6. W ramach świadczonych usług Wykonawca zapewni dla pracownika i osoby towarzyszącej udział w zajęciach minimum takich jak: aqua aerobic, joga, sztuki walki, rowery spinningowe, taniec, zajęcia fitness, nordic – walking.
  7. W ramach świadczonych usług Wykonawca zapewni dla dziecka pracownika wstęp do obiektów minimum takich jak: basen, lodowisko, ścianka wspinaczkowa, sztuki walki, grota solna.
  8. Wejście do obiektu sportowego w celu skorzystania z zajęć nastąpi w obiekcie sportowym po okazaniu przez pracowników Zamawiającego wyłącznie dowodu tożsamości ze zdjęciem i imiennej karty wystawionej przez Wykonawcę, uprawniającej do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych w danym obiekcie sportowym.
  9. Dostęp do obiektów sportowych i oferowanych przez nie usług musi być zapewniony przez 7 dni w tygodniu, za wyjątkiem ograniczeń wprowadzonych przez dany obiekt sportowy, wynikających z obowiązujących w nim godzin pracy, regulaminów i grafików. Użytkownicy karty nie powinni być zobligowani do deklaracji korzystania z określonej lokalizacji.
  10. Karty winny upoważniać użytkownika do bezpłatnego wejścia oraz korzystania z usług w obiektach, z którymi Wykonawca ma podpisane umowy, zlokalizowanych na terenie całego kraju, w szczególności na obszarze miasta Poznania, powiatu poznańskiego i województwa wielkopolskiego.
  11.  Aktualny zakres usług dostępnych w ramach pakietu sportowo-rekreacyjnego, musi być dostępny na stronie internetowej Wykonawcy.
  12. Wykonawca gwarantuje, w trakcie realizacji zamówienia, dostęp do obiektów i usług na terenie całego kraju w ilości nie mniejszej niż 1 000.
  13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia korzystania z nowo dostępnych produktów i usług, świadczonych przez Podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę.
  14. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał minimum 100 obiektów na terenie miasta Poznania i powiatu poznańskiego.
  15. Zamawiający przewiduje, że ilość pracowników korzystających z usług w trakcie obowiązywania umowy wyniesie ok. 350 osób.
  16. Zamawiający przewiduje, że ilość osób towarzyszących korzystających z usług w trakcie obowiązywania umowy wyniesie ok. 30 osób.
  17. Zamawiający przewiduje, że ilość dzieci pracowników korzystających z usług w trakcie obowiązywania umowy wyniesie ok. 30 osób.
  18. Ilości osób wskazane w pkt. 15,16,17 stanowią dane szacunkowe opracowane na podstawie dotychczasowej współpracy z Wykonawcą świadczącym przedmiotowe usługi i nie jest zobowiązaniem Zamawiającego do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych w w/w ilościach.
  19. Zamawiający informuje, że współfinansuje koszt usług z ZFŚS.
  20. Przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego, Wykonawca dostarczy wskazanej przez Zamawiającego osobie do siedziby Zamawiającego określoną liczbę kart sportowych uprawniających pracowników Zamawiającego, osoby towarzyszące oraz dzieci do korzystania z usług objętych pakietem sportowo-rekreacyjnym.
  21. Liczba kart ustalona zostanie na podstawie listy sporządzonej przez Zamawiającego na 5 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Koszt wykonania i dostarczenia kart ponosi Wykonawca.
  22. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany nazwisk uczestników objętych świadczeniem w trakcie obowiązywania umowy na imiennej liście i uaktualniania jej co miesiąc bez konieczności sporządzania aneksu do umowy, ani ponoszenia dodatkowych kosztów.
  23. W przypadku zmiany liczby pracowników Zamawiającego wskazanej na imiennej liście, rozliczenie nastąpi w odniesieniu do aktualnej ilości osób objętych świadczeniem przedmiotowych usług. Zamawiający przekaże Wykonawcy zmodyfikowaną listę imienną na minimum 10 dni roboczych przed rozpoczęciem miesiąca kalendarzowego, od którego świadczeniem przedmiotowych usług będą objęci pracownicy Zamawiającego wskazani na w/w liście.
  24. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  25. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie będzie realizowane w terminie 12 miesięcy, począwszy od 01.03.2017 r.

IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

  1. W niniejszym postępowaniu wszelkie wnioski, zawiadomieni oraz informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem na nr 61 84 19 620 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Wszelkie zapytania do Ogłoszenia należy składać przed terminem składania ofert, w jednej z wybranych powyżej form.

V. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów :

Nazwa kryterium
Waga
Cena
90%
Liczba obiektów
10%

Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących zasad

Kryterium - Cena

Punktacja będzie obliczana według następującego wzoru, na podstawie ceny oferty wskazanej w formularzu ofertowym:

                                                Cena oferty z najniższą ceną

Ilość punktów  =  -----------------------------------------------------  x  90

                                                    Cena oferty badanej  

Kryterium – Liczba obiektów

Punktacja będzie obliczana według podanego poniżej wzoru, na podstawie  ilości obiektów wskazanych w formularzu ofertowym – wskazana ilość obiektów w kryterium musi dotyczyć ilości ponad ilość minimalną wymaganą przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.

                                                Liczba obiektów oferty badanej

(wskazana ilość ponad ilość wymaganą)

Ilość punktów  =  -----------------------------------------------------  x  10

                                                    Największa liczba obiektów  

(wskazana ilość ponad ilość wymaganą)

Zamawiający dokonując oceny ofert w oparciu o powyższe kryterium, będzie brał pod uwagę wyłącznie:

  1. Obiekty wymienione w dokumencie sporządzonym przez Wykonawcę – Wykaz obiektów stanowiący podstawę do oceny ofert w kryterium „Liczba obiektów”. Wykaz obiektów powinien zawierać : nazwę obiektu , adres, nr telefonu, nazwę miejscowości, rodzaj świadczonych zajęć sportowo-rekreacyjnych.
  2. Przez obiekt rozumie się pojedynczy punkt świadczenia usług sportowo-rekreacyjnych (niezależnie od ilości usług świadczonych w obiekcie) objęty pakietem sportowo-rekreacyjnym, zlokalizowany na terenie miasta Poznania i powiatu poznańskiego.
  3. Dokument sporządzony przez Wykonawcę w oparciu o Załącznik nr 2 stanowi podstawę do oceny oferty wg kryterium „ Liczba obiektów” oraz do oceny, czy Wykonawca dysponuje wymaganymi minimum 100 obiektami na terenie miasta Poznania i powiatu poznańskiego.
  4. Uzupełnienia i wyjaśnienia będą możliwe wyłącznie w  przypadku dotyczącym dysponowania wymaganą minimalną ilością obiektów.
  5. Ustalając liczbę obiektów do obliczenia punktacji w kryterium, Zamawiający weźmie pod uwagę obiekty (ponad wymaganą ilość minimalną) wskazane w wykazie, spełniające warunki określone w pkt. a.

VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu

  1. Dokumenty składane wraz z ofertą przez Wykonawcę:
    1. formularz ofertowy – o treści określonej w załączniku nr 1- składany w oryginale.
    2. wykaz obiektów –  zawierający minimum informacje dotyczące nazwy obiektu, adresu, nr telefonu, miejscowości, rodzaju świadczonych zajęć sportowo-rekreacyjnych. Wykaz musi zawierać minimalną wymagana ilość obiektów tj. 100 oraz ilość obiektów dodatkowych, które będą brane pod uwagę w kryterium oceny ofert. Wykaz należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”
    3. pełnomocnictwo - jeśli występuje pełnomocnik –(w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.
    4. Oferta złożona przez Wykonawcę zostanie uznana za nieważną w przypadku gdy:
      1. jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu, z zastrzeżeniem   omyłek, pisarskich, rachunkowych lub innych nie powodujących istotnych zmian  w treści oferty,
      2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o  zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
      3. Zamawiający zastrzega, że może dokonać poprawek omyłek w szczególności pisarskich, rachunkowych lub innych nie powodujących istotnych zmian  w treści oferty lub wezwać do uzupełnienia dokumentów, o ile uzupełnienia lub poprawki nie doprowadzą do zmiany oświadczenia woli Wykonawcy. Powyższe czynności będą dotyczyć Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej.

VII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty

  1. Cenę oferty stanowić będzie wartość brutto za karty dla pracowników, emerytów i rencistów, obliczona na podstawie kalkulacji przedstawionej na formularzu ofertowym – załącznik nr 1.
  2. Cenę należy podać w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  3. W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu
  4. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie PLN .

VIII. Zasady wyboru najkorzystniejszej oferty

  1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale IV, i udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta przedstawi najkorzystniejszy bilans punktów.
  2. Niezwłocznie po udzieleniu zamówienia (zawarciu umowy) zamawiający zamieści na stronie internetowej informację o udzieleniu zamówienia, podając nazwę wybranego Wykonawcy.
  3. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

IX. Istotne dla stron postanowienia umowy

Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy na podstawie wzoru obowiązującego u Wykonawcy, pod warunkiem uwzględnienia w umowie treści opisu przedmiotu zamówienia zawartego w niniejszym Ogłoszeniu oraz następujących postanowień:

  1. Termin realizacji zamówienia – 12 miesięcy, począwszy od 01.03.2017 r.
  2. Wykonawca gwarantuje niezmienność zaoferowanej ceny w trakcie realizacji zamówienia.
  3. Termin płatności – do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury VAT.
  4. Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych przez Wykonawcę.
  5. Odstąpienie od umowy –
    1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca  może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
    2. Odstąpienie  od  umowy  przez  Zamawiającego  może  nastąpić  jednostronnie  w  każdej  chwili ;  w  szczególności,  w  przypadkach :

- w  trybie  określonym  w  art.  145  ustawy  z  dnia  29  stycznia  2004 r.  -  Prawo  zamówień   publicznych,

- w przypadku  dwukrotnego obciążenia Wykonawcy karą umowną , o której mowa w §  9  ust. 1 lit b. w okresie jednego  miesiąca,

 - w przypadku utraty przez Wykonawcę  wymaganych uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy.

Z  tego  tytułu  nie  będą  przysługiwały  Wykonawcy  żadne  inne  roszczenia  poza  roszczeniem  o  zapłacenie  za  usługi  już  wykonane  na  rzecz  Zamawiającego.

6. Kary umowne:

6.1 Za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający będzie naliczał kary umowne;

  1. z  tytułu niewykonania umowy z winy po stronie Wykonawcy – w wysokości  10 % wynagrodzenia brutto określonego  w § 5 ust. 1 umowy,
  2. za odstąpienie od umowy przez  Zamawiającego z powodu okoliczności, za które odpowiada  Wykonawca  w  wysokości  10% wynagrodzenia brutto określonego  w  §  5,  ust. 1  umowy  ,
  3. za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę bez usprawiedliwionej podstawy faktycznej i prawnej w wysokości  10  %  wartości  umowy  określonej  w  §  5 ust. 1 lit. b.
    1. Wykonawca jest zobowiązany zapłacić karę umowną w terminie 30 dni od dnia otrzymania noty obciążeniowej wystawionej przez Zamawiającego w tym zakresie. W przypadku uchybienia przez Wykonawcę temu terminowi Zamawiający ma prawo potrącić karę wynikającą z noty obciążeniowej z wynagrodzenia, na co Wykonawca wyraża zgodę.
    2. W przypadku nie uiszczenia Wykonawcy wynagrodzenia określonego  w  § 5  ust. 1 umowy, Wykonawca ma prawo do naliczenia odsetek ustawowych.
    3. Strony niezależnie od kar  umownych  mogą  dochodzić  odszkodowania  na  zasadach  ogólnych  prawa  cywilnego  przewyższającego  kary  umowne.

7. Zmiany umowy:

7.1 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w trybie i na zasadach określonych w art. 144

7.2 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami, z tym  że cena  brutto może ulec zmianie tylko w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostaje bez zmian

7.3 Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania maksymalnej kwoty umowy.

 

Treść ogłoszenia - zamieszczono 01-02-2017 

Załącznik nr 1 - formularz ofertowy - zamieszczono 01-02-2017

Wyjaśnienie - zamieszczono 07-02-2017

Zmiana terminu składania ofert - zamieszczono 09-02-2017 

Informacja z otwarcia ofert - zamieszczono 13-02-2017

Informacja o udzieleniu zamówienia - zamieszczono 06-03-2017